torsdag 8 mars 2012

Bloggstatistik



Här är bloggstatistiken för hela tiden jag bloggat här på junimamma.blogspot.com. Det är ganska kul att se hur läsarantalet förändras beroende på vad som sker i mitt liv. Jag tyckte att jag hade jättemycket läsare runt bröllopet men nu när Wilma föddes hade jag ännu fler! 20 000 sidvisningar den senaste månaden. Men det är inte unika sidvisningar. I medeltal har jag lite på 1200 unika sidvisningar per vecka. 1200 olika IP adresser som klickar in sig på min blogg. Kom igår att tänka på att det är ganska många! Tänk om man skulle samla er alla på samma ställe. Ni är många! Lite läskigt men mest bara roligt!:) Jag är ju inget proffs på att skriva. Men kul att ni läser i alla fall:) Och jag skriver inte för att få en massa läsare så det är bara en bonus;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar