tisdag 6 mars 2012

Baka baka liten kaka



Har lite kännt mig som världens bästa fru idag. Vi bakade två sorters småbröd och kokade kaffe tills Robin kom hem idag. Jag får alltid ny energi när jag varit ute och träffat folk!:) Kände mig lite vårig också så jag bytte till en sommarklänning, ovanpå mina jeans och långkalsonger;) Nu känner jag inte för att baka mera så skinkpaj blir det inte ikväll. Kanske Robin får sköta matlagningen ikväll:p
Wilma har varit snäll idag men lite spyttig. Börjar förstå hur hon fungerar lite bättre nu. Hon verkar hungrig ibland när hon egentligen är trött. Och om hon spyr så gör hon det några minuter efter maten. Oftast då har hon inte verkat helt hungrig när hon ätit före det.
Nu får jag nog börja fundera på mat så småningom. Någon lättillagat får det bli. Borde fundera ut andranamn, faddrar och dopdatum till lillungen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar