söndag 12 februari 2012

Nähhä

Panadol funderade inte. Och att ligga ner när värkarna kommer är tortyr så jag har bänkat mig i soffan med varm rispåse på magen. Inte den bästa tv tiden att vara vaken nu, bara en massa mord på tv:p Förutom "bluffare i byggbranschen" som jag har på i bakgrunden nu. Hur ska jag överleva en natt utan sömn? Jag har blivit så bortskämd med att Theodor sover bra på nätterna och har inte varit vaken 24 timmar i sträck sedan Theodor föddes! Det behöver ju inte bli så nu. Mitt i allt slutar värkarna komma och jag får sova men som det ser ut nu så blir det ingen sömn inatt. Jag gissade ju att värkarna kom med 8 minuters mellanrum här tidigare men klockade dem nyss och det är nog bara 4 minuter mellan dem. Men jag kan skriva blogginlägg på samma gång jag har dem så riktigt farliga är de inte. Det ska bli så mycket värre ännu. Finns ju en risk att det inte är på riktigt det här nog. I så fall är min kropp ganska elak mot mig. Tänk om det här avstannar och sen går jag över tiden 2 veckor till? Det skulle vara lite komiskt:p Robin är vaken ännu men jag får nog skicka honom i säng snart så han orkar om det här är på riktigt. Tror att jag hoppar i duschen så småningom om det blir värre. Skulle vara skönt med ett badkar nu:) Förlåt för alla tjatiga inlägg om samma sak nu men jag har inte mycket annat för mig än att blogga. Och ingen är vaken för att läsa det;) Kanske ska plocka fram värktimern på internet nu så att jag får lite mer exakta siffror. Tur att jag sov ganska bra förra natten!

1 kommentar: