måndag 27 februari 2012

2 veckor

Idag är Wilma redan två veckor gammal! Det är verkligen inte lång tid som de är så här små och hjälplösa så jag försöker njuta av tiden med nyfödd bebis:)
Igår blev det då vagnpremiär.
Och inte en, inte två utan tre gånger såg det ut såhär!
Men första gången han somnade väckte jag honom nästan genast så han skulle få leka lite i lekparken innan vi gick vidare till hans farbrors. Sen somnade han på vägen dit och på vägen hem. Wilma sov också och verkade inte ha något emot att ligga i vagn:)

Vi hade tänkt gå till ungarnas farbror idag också eftersom deras farmor och faster är där på besök men det är så kallt så de kommer hit istället om en stund:) Såg annars att de lovat +5 grader till torsdag! Det gillar jag skarpt! Våren får gärna komma nu:)

Inatt har vi sovit bra igen. Wilma har ätit två gånger istället för en som hon brukar men hon somnade tidigare än vanligt igår så det är inte så konstigt. Jag hoppas att hon förblir så här snäll och lättskött och att amningen inte börjar strula så att jag skulle få helamma i 6 månader. Håller tummarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar