fredag 20 januari 2012

Vecka 37+0



Och så igen en ny vecka, och nu räknas bebisen som färdig om den skulle födas! Så nu är det fritt fram för ungen att komma:) Men jag tror fortfarande att vi får vänta ännu ca 5 veckor. Tiden går så fort i alla fall så snart är vi nog fyra i alla fall:) 21 dagar kvar till beräknat datum nu. Krämpor då. Kan inte springa, eller det gör ont om jag måste springa. Foglossning, men väldigt mild sådan. Lite illamående från och till. Har börjat tappa mera hår nu. Har lite svårt att hitta en bekväm ställning när jag ska sova men jag sover ändå tillräckligt. Ja, jag har nästan inga krämpor alls så det är väl bara rättvist att jag är gravid lite längre då:) Men jag börjar nog vara beredd att träffa bebisen nu snart. Mestadels av tiden i alla fall. Det kommer att bli en stor omställning men jag börjar längta efter att få klä mig i normala kläder (men jag vet att jag kommer att sakna magen redan efter en vecka).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar