måndag 9 januari 2012

Vår dag så långt

Efter frukost gick vi som planerat ut en stund. Jag var genomblöt efter ca 10 minuter när jag satt på en istäckt bänk. Nästa gång vi går ut tar jag med ett sittunderlag. Det syns inte så bra att jag är gravid med jacka på, men den går att stänga i alla fall vilket är väldigt behändigt:)



Theodor rutschade lite och så var vi till postlådan som var tom. En halvtimme kanske vi var ute.
Sen har vi lyssnat på musik, satt på tvätt och diskmaskinen, tittat lite på tv, ätit mat och nu ska jag snart se på Holby City:) Theodor är lite frustrerad när allt inte går som han vill nu. Det märks att han är lite trött, men inte ens nära på så trött att han skulle somna. Inte en chans så han får vara vaken:)

1 kommentar:

  1. Härligt att vara ute lite. Själv har jag ingen lust alls att gå ut nu. Det är så himla kallt!!! 14 minus ä det här nu :(
    Hur kallr är det hos er?

    Allt bra annars då med lillkillen?
    Melody kräktes kaskader härom natten men det gick över lika fort som det kom så det måste nästan ha varit något hon ätit?!

    ha en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera