torsdag 5 januari 2012

Trevlig överraskning

Både jag och Robin hade glömt bort att trettondagen är en söndag så Robin är ledig imorgon:)Trevligt trevligt!
Det snöar ute idag också, och det verkar inte vara lika kladdigt ute så jag gissar att det inte är plusgrader idag.
Theodor skrek 6 gånger igår mellan 8 och 12 men sen sov han hela natten och kom upptassande lite efter 9. Så natten har varit ganska bra:)
Jag stickade klart filten igår så nu ska den "bara" monteras ihop... Lättare sagt än gjort men kanske det blir till något. Och den lär bli klar innan bebisen kommer som tur är:)
Glömde säga att vi har köpt nu tuttflaska, några paket ersättning och en mjölkuppsamlare (den gamla försvann i flytten) så nu är precis allt inhandlat som behövs tills bebisen kommer. Känns ganska bra att vara åtminstone praktiskt förberedd eftersom jag inte är det psykiskt:p
Idag har vi inga stora planer. Men Theodor börjar dra i datorn nu så jag ska underhålla honom istället för att sitta här:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar