tisdag 17 januari 2012

Sovavarsomhelst-trött



Efter en trevlig dag på öppet dagis somnade Theodor i bilen. När vi sen kom till butiken sov han fortfarande och fortsatte med det under halva shoppingen. Dyrt blev det och mycket fick vi för pengarna. Nu leker Theodor i syskonvagnen och sjunger lite nu som då:) Jag ska snart börja med pizzabotten och Robin är på väg med bilen till verkstad. Den har inget akut fel men måste skruvas lite inför besiktningen. Fruktansvärt dyrt att ha bil annars! Speciellt närbensinpriset steg med 10cent vid nyår. Usch usch. Nå ikväll får ingen bebis komma för vi är utan bil:p Hela familjen delade på en ananas nyss så nu har vi alla ont i munnen, men gott var det. Kom på att jag försökte starta förlossningen med Theodor genom att trycka i mig mycket ananas, men det var inte avsikten idag:p

3 kommentarer:

  1. Nej, ni ska ju hinna ha er påtumanhandkväll före babyn kommer och Theodor och jag ska ha vår Theodorochmommokväll! :)mamma-mommo

    SvaraRadera
  2. hups, jag som ha äti ganska myki ananas förra veckan! kanske förklarar lite mina värkar då :D

    SvaraRadera