onsdag 4 januari 2012

Rearearea

Idag har jag fyndat:) Och druckit kaffe tillsammans med min farmors syster. Och så har jag kört bil. Och varit jättenervös över ev. felparkering. Men allt gick bra:)

Den här skjortan var mitt bästa fynd, -70%! Väldigt amningsvänlig OCH den är storlek 34. Trevligt att den storleken passar ännu;)
Theodor fick några tröjor.
Och tre bita t-skjortor, varav en var piké.
Jag köpte hallonbladsté åt mig:) På fredag ska det börja drickas:)
Och en amningströja.
Theodor fick en riktigt fin "huppari" som faktiskt är från babyavdelningen:p
Utöver det så köpte jag tavelkritor och en amningsvänlig långärmad klänning. Hittade en tunika som jag spanat på sedan i höstas på rea, men det känns inte riktigt aktuellt att köpa gravidkläder mera nu;)

Det var min trevliga dag. Vad har ni gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar