torsdag 26 januari 2012

Rådgivningsbesök vecka 37+6

Allt bra med både mig och bebis. Magen har sjunkit lite nu men bebisen är inte helt fixerad ännu inte. Hjärtljuden ligger alltid mellan 130 och 140. Nästa kontroll i vecka 40+0! För nästa vecka ska jag ju till mödrapoli så då behövs jag inte till rådgivningen. Barnmorskan sa att det finns en chans att de vill att jag stannar kvar på sjukhuset nästa vecka och blir igångsatt men jag tror inte att det blir så. Nu gnäller datorn att den är utan ström och jag har ingen kabel i närheten så jag får skriva mera sen:) Hej hej!

3 kommentarer:

  1. Byri insi att i finns en chans att du föder såläng vi e bort!

    SvaraRadera
  2. De börjar vara rikigt spännande tider för er nu!
    Sen är de ju vanligt att babyna hos omföderskor inte fixerar sig innan förlossningen startar (så var det även för mig) så de e nog inget att oroa sig för. Du ska se så kommer hela förlossningen att gå jätte bra, inget att oroa sig för i onödan ;)

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja, vem veit;) Men ja trooor int he:p

    Pia: Har läst att det är vanligt hos omföderskor så jag är int oroad över det. Men skönt att huvudet är ordentligt neråt nu så slipper h*n säkert int å göra kullerbyttor mera:)

    SvaraRadera