torsdag 19 januari 2012

Rådgivningsbesök vecka 36+6

Sista dagen som bebisen inte är "färdig"! Allt är bra med både mig och bebis, men barnmorskan skickade en remiss till sjukhuset i alla fall. Slemproppen har lossnat i så många veckor nu att hon vill kolla upp det och dessutom har jag ju GBS (hinner inte förklara vad det är så googla.). Utöver det så verkar bebisen vara ganska stor så hon vill gärna ha en viktuppskattning. Men det är upp till sjukhuset om de tycker att det är nödvändigt att jag kommer dit. annars har jag nästa rådgivningsbesök om en vecka. Enligt mina små magmått skulle bebisen vara 3kg nu men bm trodde nog att bebisen är större än så. Åtminstone väldigt lång. Nu äter vi frukost men far i huset har inte stigit upp ännu så jag hann få på datorn en kort sekund;)

1 kommentar:

  1. Ojoj, nå int e he ju konstit att bejbi e lang tå föräldran e he å :) Tänk att Noomi kom just i v. 36+6!

    SvaraRadera