söndag 22 januari 2012

Presidentval

Theodor var helt hyperaktiv och ganska olydig ikväll, men han slocknade i famnen när han drack mjölk och blev riktigt sur sen när han vaknade för tandborstningen. Han somnade genast i sin säng sen i alla fall. Vet inte om jag vågar skriva det här, men han har inte stigit upp ur sin säng på över en vecka nu!
Jag och magen sitter i soffan och jäser framför valvakan i väntan på att bastun ska bli varm. Har ätit lite chips med dipp och druckit allt för mycket saft så jag kommer att springa på wc hela natten;) 99,4% av rösterna räknade nu så det är inte speciellt spännande mera.
Imorgon har jag och lilla T inget inplanerat. Robin har skola precis hela dagen så vi får klara oss själva här hemma. Jag kanske kanske kanske får ett brev från sjukhuset om jag slipper på en extra kontroll dit, men jag misstänker att det inte blir av. På tisdag ska vi nog till öppet dagis:) Onsdag, inga planer. torsdag rådgivningsbesök om det inte blir något sjukhusbesök. Fredag, inga planer. Nästa helg, inga planer. Borde släpa hit lite folk på kaffe när vi har kanelbullar:) Och så länge lägenheten inte är överfull av spytrasor;) Idag så känner jag mig inte så rastlös som gravid. Jag menar, det är bara endast 5 veckor kvar tills jag är lika långt gången som när Theodor föddes och högst antagligen blir jag igångsatt före det. Siktar in mig på 24 februari:) Längre än det borde jag väl inte gå ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar