onsdag 18 januari 2012

Mhm.

Oj gudars skymning vad det tar länge att ladda upp ett videoklipp här! Nå, får skriva så länge. Theodor sov inatt och i morse så fick jag gå och ta upp honom ur sängen när han vaknade. Han verkar ha slutat med att stiga upp ur sängen själv. *håller tummarna*

Lite bilder från i förrgår:

Idag har vi inga planer vilket är ganska skönt och jag behövs verkligen här hemma idag! Det är inte direkt städat här nu så det ska vi göra idag. Bilen borde vi få hem också:)
Imorgon ska vi spendera dagen i stan med Theodors mommo som kommer hit med buss. Sen på kvällen ska jag och Robin på teater så mommo får sitta barvakt då. Vi har aldrig varit på annan teater än revy tillsammans förut kom vi fram till. Sista programpunkten inplanerad före bebisen får komma. (Undrar om det blir någon video här. Har laddat upp den i många många minuter redan men fortfarande inte klar...) Fick igår veta att man tydligen inte ska ha kokande vatten när man gör hallonbladsté, vilket jag alltid haft. Man ska tydligen låta vattnet svalna till 60-70 grader innan man tillsätter téet. Bra att veta.
23 dagar kvar till beräknat datum. 2 dagar kvar tills bebisen räknas som färdig och då är det fredag, igen! Tycker att det är helg hela tiden:) Inte mig emot;) I helgen ska vi vara här i Vasa. Det kanske vi är varje helg tills bebisen föds. Orsaken till det är främst att min rygg inte klarar av att sitta i bil långa sträckor mera. Till och med korta börjar bli jobbiga. Så vi får nu hoppas att jag inte går över tiden så mycket så får vi inte långtråkigt här:p Men det är bara tre helgen kvar och sen är det beräknade datumet här. I början av februari, om jag inte ligger på BB då, så ska vi på öppet hus till min gamla skola vilket är lite mer än en timmes bilfärd härifrån. Får lov att bita ihop då för dit ska jag! skulle vara bra att veta vilket datum det är bara... (Men på riktigt, hur lång tid kan det ta att ladda upp en film?!) Nå, nu låter jag datorn stå på och skriver inget mera innan jag publicerar det för det blir bara en massa struntprat:p Hoppas att få upp inlägget innan kvällen i alla fall;) Med eller utan videoklipp. Och utan videoklipp blev det.

1 kommentar:

  1. Int behöver ni städa före jag kommer! Theodor och jag ska ju ändå leka! :) mamma-mommo

    SvaraRadera