tisdag 10 januari 2012

Inte riktigt ännu

Theodor är trött. Jag klandrar honom inte för han sov faktiskt bara 10timmar förra natten och ca en kvart på dagen. Men men, det är ännu för tidigt för honom att somna nu. En timme till måste han nog vara vaken ännu. Som tur är så är han ganska nöjd med tillvaron ännu.
Jag å andra sidan märker att jag är "gnällig" på grund av sömnbrist. 6 timmars nattsömn är för lite för en höggravid.
Jag tror att jag kommer att gå över tiden minst 2 veckor igen. Har tänkt göra en lista på saker jag kan göra för att tiden ska gå fortare för nu börjar jag faktiskt lite längta efter ungen:) Hela den här veckan har i alla fall program. Öppet dagis en stund imorgon, mammaträff på torsdag(?), nattgäster över helgen och "namnkalas" på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar