onsdag 18 januari 2012

"Hejdåå"

...ropar Theodor, går in i bastun och klättrar upp på mittersta bänken. Där sitter han och leker att han är i bastu med bastuskopan i högsta hugg och jag får inte vara med;)
Jag har, överraskande nog, haft några sammandragningar idag! Inte det vanligaste, men de gör inte ont så ingen bebis i sikte ännu inte:p Glömmer hela tiden bort att jag ska till rådgivningen imorgon på morgonen! Hoppas att jag inte glömmer bort det imorgon. Blir tidig uppstigning för min del och så måste jag köra bil:/ Men sen väntar nästan en hel dag på stan och jag tänker släpa med min mamma till Amarillo på lunch;) Jag borde få min första mammapeng imorgon!:) Får se om man hittar något på slut-rea:) Robin borde komma hem snart och då ska vi börja med maten. Ugnslax, gott!

1 kommentar:

  1. Mysigt med en heldag på stan :) Hoppas ni hittar några fynd :)
    Ha en toppendag.
    Kram

    SvaraRadera