fredag 13 januari 2012

Halsbränna bortskänkes

Står i köket och bloggar. Konstigt, men hit räcks Theodor inte upp till datorn och jag håller på samma gång på med att städa så jag kan inte se efter honom till 100%.
Julen är så gott som bortstädad nu, men undantag av köksgardinerna (men de är inte SÅ juliga så de får vara kvar) och julgranslådan är inte upplyft på vinden ännu. Jag ska nog inte göra det själv.
Annars ser det ut som ett bombnedslag här. Leksaker över hela vardagsrummet, kläder över halva sovrummet och disk över hela köket trots att jag har igång en diskmaskin nu. Men det var ännu värre för en stund sedan. Har fått städat i Theodors skrubb så bra att jag fick dit två stora lådor på hyllorna som har stått framme. Så vi borde väl nog inom en timme vara beredda att få gäster hit:) Borde väl inte egentligen vara på datorn nu, men något stillsamt vill jag göra för att vila halsbrännan. Inte så kul att krypa omkring på golvet efter leksaker nu.
Nä nu måste jag ta och vattna blommorna som varit törstiga snart en vecka... Inga gröna fingrar här inte;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar