fredag 20 januari 2012

Gårdagens shopping

Jag hittade några plagg som jag är supernöjd med:) Den här klänningen fick jag av min mamma.
Den här hittade jag på rea för 3,50€! Dagens fynd! Precis min stil:)
Skjortor som normalt skulle ha blivit över 150€ för 30€ åt Robin:)
Theodor fick ett par jeans och strumpor.
Och så fick jag tyg av min mamma att sy "morgonrockar" av åt mina barn:)
Jag köpte nya stoldynor till köket som kommer att passa med vårgardinerna.
Här har vi Theodor med hans mommo. Han skulle gärna ha henne här hela tiden tror jag:)
Den här klänningen köpte jag fastän den inte var på rea. Hade den på mig igår på teater:) Supernöjd!
Vi fick världens skönaste påslakan till julklapp! Håller värmen jättebra så man inte vill stiga upp på morgonen;)
Bebisens säng står redo...
...och babynestet likaså.
Det gick riktigt bra att gå på stan igår:) Lite ont i ryggen fick jag ibland men det gick ju att sätta sig ner och vila lite då:) Nu har jag lite ont i ryggen av att sitta vid datorn så jag ska avsluta. Theodors mommo for just hem och Robin for till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar