måndag 12 december 2011

Tillbaka till vardagen

De nya kläderna Theodor fick igår (och en smula verklighet i bakgrunden:P)
Min smarriga frukost efter att Theodor vaknat, klockan 11 idag!
Och tårtan som jag bakade i lördags. Den blev riktigt god, eller vad tyckte ni som blev bjudna på den?:)
Theodor sov ganska bra inatt. Han vaknade och skrek lite nog men inte mycket och sen sov han som sagt till 11. Jag har drömt otrevliga drömmar inatt, men som tur var så var de just drömmar. Lill-skutten är vild i magen också idag. H*n har haft en lugnare vecka här tidigare men nu rör h*n sig mycket. Försöker säkert hitta en bekväm position men det kan vara svårt i min lilla mage;) Idag ska vi veckohandla. Imorgon ska vi till öppet dagis. På onsdag går jag på mammaledigt! Så ser veckan ut hittills. Nästa vecka är det jul! Trevligt:) Vi ska nog plocka fram julgranen här någon dag bara vi får det städat här. Och så ska jag sy några julklappar. Det är väl det som måste göras innan jul det:) Och göra julgodis! Men jag har ännu 12 dagar på mig;)

1 kommentar: