torsdag 29 december 2011

Snälla lilla skrutt

Kan du vänligen placera dig med huvudet neråt, om du inte redan har gjort det, och sen sjunka ner några centimeter så att mamma kan andas, äta och sova normalt och slipper illamåendet?

Har i alla fall fått sova inatt men nu på morgonen är det inte det minsta bekvämt. *bara 6 veckor + 1 dag kvar*
Fick just höra att det tydligen snöat ordentligt inatt men det håller redan på att smälta bort. Och vet ni vad, det gör mig ingenting alls! Nu när julen varit så behöver det inte vara snö mera. Jag passar bättre ihop med plusgrader, specillt efter två snörika svinkalla vintrar. Nu tar vi en riktigt mild en:) (och jag vet att det innebär en massa slask men jag kör bil så sällan så det lider jag inte så mycket av;) Det får gärna vara cykelväder nästa onsdag för min del:) Nu ska jag nog stiga upp och se om det blir lättare att andas då:)

1 kommentar:

  1. Gälder ti skaff gumpparen tå fö tå ja gick in ti stan igår henda ja bara några meter förrän min fötren va klutvåt. Morr.

    SvaraRadera