tisdag 20 december 2011

Mörkt

Känns inte som att man ska vara vaken den här tiden när det är så mörkt ute. Men jag är vaken. Skulle inte vara det om jag inte ställt alarmet igår kväll. Theodor sover ännu men jag får nog väcka honom snart för om en timme ska vi vara vid Öppet Dagis. Helst av allt skulle jag bara lägga mig ner och sova nu. Tröttheten är svårare att få bort idag än vanligt. Kan bero på att jag somnade sent igår, har vaknat 100 gånger under natten och hade svårt att somna om. Theodor har skrikit inatt igen, men det var inte lika mycket som för några dagar sen.
Efter julfesten idag ska vi på mammaträff:) Ska bli kul, men får se hur många som dyker upp. 3 borde vi åtminstone vara.
Nu börjar Theodor ha lite ljud för sig så jag kanske inte ens behöver väcka honom:) Ganska sällan jag är den enda som är vaken i detta hushåll! Nu ska jag nog ställa oss i ordning här:) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar