fredag 25 november 2011

Vecka 29+0

2010 vs. 2011



Ny vecka igen:) Bara 11 kvar nu! Vanliga jeans går ännu på men jag har lite mer börjat använda mammabyxor nog. Den är ganska likadan som med Theodor. Men när jag väntade honom tyckte jag att den kändes större. Har egentligen inga krämpor alls. Hade halsbränna före några veckor sedan men det slutade. Förvärkar har jag ibland men inte ofta. Och stickningar nere i magen får jag om jag går mycket men det hade jag med Theodor också. Känns ganska bra att vara gravid nu. Känner mig som vanligt men med sparkarna som bonus;)

Har ingen aning om varifrån julmusiken kom, men nu kommer det julmusik också ur vår lp spelare:) Tror att vi ska åka till butiken ganska snart så får vi städa sen när vi kommer hem. Det behövs! Robin lär väl vara någonstans i stockholms skärgård just nu, på väg hemåt:) Bara ca 14-15 timmar kvar tills han kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar