måndag 21 november 2011

Tadaa!

Min farmor ringde åt mig en dag och sa att vi får låna deras gungstol så länge vi har småbarn, för den har så korta medar att det är en modell som skulle passa hos oss:) Så den tog mina föräldrar med åt oss igår. Tänk vilken avlastning det kommer att vara sen i vår när lill-ungen ska lugnas ner:) *Överlycklig*
Och så glömde jag berätta att efter att vi varit och tittat på raketer så brukar vi tända adventsljusstakar i fönstren, så även detta år:)
Och Theodor klättrade in i ett minimalt skåp (ni vet en del från ett litet skrivbord) igår. Jag skulle aldrig ens ha tänkt på att han ryms dit!
Idag är Theodor lite tvärt emot och ska göra saker han inte får... Så nu ska jag stänga av datorn som tydligen är väldigt lockande för honom idag och underhålla honom med billigare saker;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar