torsdag 17 november 2011

Skum(t)

Tvättade babykläder idag. När jag öppnade luckan så var det skum i maskinen. Efter några extrasköljningar så är det fortfarande skum i maskinen och jag vet inte riktigt hur vi ska få bort det. Har inte överdoserat något medel, men kanske kombinationen av både vanligt tvättmedel, vanish och sköljmedel utlöste en reaktion?! Jobbigt är det i alla fall att det inte försvinner så om någon har något tips så säg gärna till!

Theodor sover nu. Han somnade jättesnällt ikväll. Skönt! Nu ska jag bara se på Simpsons och gå i duschen före jag tar natt. Men jag kommer säkert på något annat som jag vill göra också så riktigt tidig kväll blir det säkert inte ändå om jag känner mig rätt:)

1 kommentar:

  1. Tror inte att det är det, jag burkar ibland använda tvättmedel, sköljmedel och vanish men inte brukar det bli skum för det. Hoppas ni får bort det!

    SvaraRadera