lördag 5 november 2011

Lördag morgon

God morgon!
Theodor sov till 9 idag vilket nog är länge men jag hade gärna legat i sängen ännu. Ungen är lite halvgnällig och olydig idag så får se vad vi hittar på för att han inte ska riva hela huset;)
Grått och trist ute och här inne är det ganska mörkt, men det är lite mysigt också:)

Jag har börjat få halsbränna på kvällarna... Mindre trevligt. Men får lite skylla mig själv som ätit fet och stark mat de senaste dagarna.
Nu försöker ungen få bort mig från stolen så jag ska väl avsluta inlägget och gömma datorn. Hoppas att ni får en skön lördag!
Hittade Theodor i hans skrubb såhär för några dagar sen:p

1 kommentar:

  1. Åh men gud så härligt att få sova ända till klockan 9!!! Önskar att Melody kunde börja sova så länge igen - det skulle verkligen uppskattas. Hon går upp mellan 5 och 6 oftast nu :( Inte alltför skoj! Hoppas halsbrännan går över snart.
    Ha en mysig lördagskväll.
    Kram kram

    SvaraRadera