onsdag 23 november 2011

Klart och skickat, äntligen!

Har äntligen fyllt i formuläret som förlossningen vill ha innan vecka 30! Det som var svårast att skriva dit var flicknamn och önskemål.
Om det blir en pojke så ska jag ha en Wilgot, men måste övertala Robin till det också;) Men flicknamn har vi haft det jättesvårt med... Jag har haft en hel del som jag kan tänka mig men Robin har inte hittat något som han tycker om. Men nu idag när vi måste komma på ett så kom vi överens:) Robin är inte helt säker på det, men vi skrev i alla fall dit det i formuläret. Känns skönt att vi i alla fall har ett namn som vi båda tycker ens lite om:) Men det tror jag att vi håller hemligt.
Önskemål så skrev jag att jag inte vill ha epidural, vill försöka klara mig utan smärtlindring, vill ha sen avnavling och undvika värkstimulerande dropp. That's it.
Och nu är det inskickat!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar