söndag 20 november 2011

Julöppningsdagen

Theodor började dagen kl. 6 i morse. Lite väl tidigt men som tur är så är min lillasyster här så hon lekte med honom mer eller mindre hela förmiddagen:) Sen for vi till Citymarkets julparad. Fick en giftbag och skulle ha fått gratis julgröt, glögg, kaffe, jultårtor mm. men vi orkade inte köa. Var verkligen jättemycket folk där! Vi kom hem med lite mat och två pyjamasar åt Theodor.
Sen åt vi och Theodor somnade. Druckit glögg har vi också hunnit med och Theodor sover ännu. Snön är ännu kvar! Och ikväll har det utlovats mera:) Om ca 2 timmar så far vi in till stan på julöppning och se på raketer. Sen kommer mina föräldrar hit. De har med sig en grej som vi får låna av min farmor, avslöjar mera sen när den är här;) Och så ska de ta hem min lillasyster också, såklart.
Nu tänker jag stänga av dator och försöka få halsduken färdig. Börjar bli trött på den och har inte riktigt lust till att sitta vid datorn idag.

1 kommentar:

  1. hej
    brukar läsa din blogg då jag med är gravid och är beräknad på samma dag som du:)
    Underar vad du stickar för något. tycker själv det är kul med stickning så är kul å se vad andra gör:)

    / lottasamuelsson.blogspot.com

    SvaraRadera