onsdag 23 november 2011

Hejhopp!

God morgon!
Värst vad jag låter pigg och hurtig idag då, men så är faktiskt fallet:) Åtminstone nästan. Men vi far nog inte till det nyupptäckta "öppna dagiset" idag trots det. Kändes inte helt okej att gå igår så jag tror att jag står över att gå 3 km idag. Kanske nästa vecka. Theodor somnade sent igår fastän vi la honom tidigt. Han låg och pratade lite med sig själv i någon timme. sen vaknade han halv fyra inatt och låg och pratade med sig själv då också, men somnade om. Undrar vad det är han ligger och grubblar på?
Robin är i skolan och jag dricker mitt té som har hunnit bli svalt, som vanligt. Idag ska vi städa lite här. Och steka maletkött som vi ska äta imorgon. I morgon åker Robin iväg på kryssning. Det är jättelänge sen jag varit utan honom i mer än ett dygn. Theodor har aldrig varit utan honom så länge, fastän det nu är bara 1½ dygn:p Hoppas att han får roligt och att Theodor är snäll med mig här hemma! Och att inget börjar krångla så som bilen, bebisen eller något tekniskt. Men vad är sannolikheten för det?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar