torsdag 17 november 2011

God morgon

I natt har jag sovit hela natten utan vessapaus!:) Så skönt! Men Theodor vaknade tidigt, redan innan Robin for till skolan så det blev "bara" 8 timmar sömn för min del inatt.
Theodor har hittills idag varit ganska snäll och han låter inte så sjuk. Lite hosta har han haft inatt men inte mycket alls. Jag däremot har mer hosta nu men mindre ont i halsen:)
Puh, min dator slog just av sig men allt blev sparat som tur är!
Idag ska vi inte göra något avancerat. Satsar på att bli friska till helgen istället:) För på söndag ska vi på julöppning. Idag fyller annars min kompis Sara år! Stort grattis till dig!:)

Det är så roligt nu när det hela tiden kommer nya ord ur Theodor. De nyaste är "kische" som betyder kisse, "gogo" som betyder "gobos" (som är hans nallemnjukis) och säkert några andra ord men jag glömmer bort vad han kan så snabbt....

Tänk att det redan är torsdag idag! Veckorna springer förbi tycker jag. Tiden har aldrig gått så här snabbt;)

Igår tittade vi på "bubu" alltså mumin;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar