lördag 5 november 2011

Ensamma hemma

Det var riktigt trevligt hos Robins bror och hans familj, som vanligt, men till sist så blev Theodor för trött och gick och hämtade sin cykelhjälm. Så vi cyklade hem i natten. Mötte en man som ropade åt mig att jag behöver ha lampa på cykeln. Han själv hade varken lampa eller reflex. Mötte inte en enda bil och cyklade på upplyst trottoar hela tiden. Såg årets första utejulgran och årets andra utejulgran. När vi kom hem så började Theodor skrika och gjorde det hela tiden tills han hade pyjamas på sig och lå i säng. Då vände han sig bara på sida och somnade genast. Så nu sitter jag ensam vaken. Ska nog så småningom gå och lägga mig också. Robin kommer säkert hem sent.
Nu ska jag ta ett glad juice och slötitta på "I didn't know I was pregnant". Sen i säng. God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar