fredag 25 november 2011

Ensam fredag

Theodor somnade redan! Och i famnen på mig ännu till så nu är jag helt övergiven ännu i 6 timmar. Borde inte gå och lägga mig före Robin kommer hem för han har inga nycklar på sig och om hans lillebror ska sova här så ska det bäddas åt honom i vardagsrummet. Vi har nog en bäddsoffa i Theodors rum men om någon sover där så vaknar han redan klockan 6 så det är ingen favorit.
Jag har hunnit med ovanligt mycket idag och Theodor har varit ovanligt snäll med mig:) Tur det! Men det ska nog bli skönt att få hem min man också:) Om ca en timme borde han vara i Åbo och så är det bara ca 300 km hem. (Och när man talar om trollen så ringde Robin och frågade om det är något jag vill ha hem från båten men jag kom inte på något alls)
Theodor har aldrig somnat så här tidigt tror jag, men han somnade inte på dagen. Hoppas att han sover inatt också!
Jag har många timmar att fördriva nu. Ska bl.a. hänga upp den andra maskinen tvätt som innehåller en massa babykläder:) Har hunnit dammsuga också och läsa sagor åt Theodor. Är förvånad över hur mycket jag har fått gjort idag! Måste vara min inställning, för det här har gått smidigare än jag trodde:)
Imorgon ska jag laga julskinka för första gången! Får se hur det går;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar