tisdag 29 november 2011

Dagens sista

Ett sista förkylningsklagoinlägg hinner jag med ännu idag;) Nä, jag ska inte klaga så mycket. Min näsa rinner inte fullt så mycket som tidigare idag och halsen är nästan okej. Bara hostan som riktigt stör men kanske den försvinner under natten, vem vet:)
Theodor somnade även ikväll i egen säng. Men han låg nog länge och pratade för sig själv. Kan inte förstå att det gått så här enkelt att byta säng! Men det är en fördel att han bara några få gånger kommit ur den nya sängen själv:p Det lär bli värre sen när han blir mera envis men just nu flyter det på riktigt bra.
Imorgon ska vi bara ta det lugnt och försöka bli friska. Idag har jag gått i racerfart några kvarter och jag hostade ganska ordentligt efter det men sytråden är inhandlad så nu gäller det bara att sy klart de resterande 8 scouthalsdukarna. Men det gör jag inte ikväll. Ikväll ska jag gå och lägga mig, inget mer.
Och med det sagt så säger jag god natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar