måndag 14 november 2011

Aktivitet

Vi har provat våra tomteluvor idag:)
Och så har jag vädrat alla sängkläder, bytt lakan (är mitt i det ännu), lagt Theodor i säng, tittat lite på tv, tvättat fönster och bytt gardiner:)

Förra året, när jag var gravid i exakt samma vecka som nu, 27+3, så låg jag på BB. Jag har mer tur den här gången:) Bebis kvar i magen och verkar inte vara på väg någonstans ännu som tur är. Förvärkar har jag ibland, men de går om så det ska inte vara någon fara då inte.
Minimagen min idag.

Det är helt otroligt hur snabbt tiden flyger fram nu, graviditetsmässigt. Redan i vecka 28! Det är bara lite på 12 veckor kvar tills beräknat datum så om 15 veckor borde vi ha fått en bebis. Har två gånger glömt bort att jag är gravid och blivit lite förskräckt när jag märkt att magen "valkar" sig när jag lutar mig fram;) Får ta och intala mig själv att jag faktiskt är gravid, inte bara lite tjock:p

För övrigt flyger tiden också snabbt fram. Det skulle lika gärna kunna vara 14 oktober istället för 14 november i mina ögon. Har inte märkt att vi kommit såhär nära jul. Fantastiskt!:)

Theodor sover nu, Robin är på väg hem och jag tittar på Holby City. Har egentligen annat att göra men lite vila måste man få unna sig:) Trevligt med såna här måndagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar