torsdag 10 november 2011

3 månader kvar

Det är den 10 november idag vilket betyder 3 månader kvar till beräknat datum och en månad kvar tills jag fyller 21:)
Vi kom just hem från besök hos Theodors lilla kusin:) På vägen dit fick jag väldigt hög puls, och med väldigt hög menar jag över 200 slag per minut. Det var läskigt men jag har haft det en gång förr och det gick om efter några minuter. Likadant den här gången. antagligen hjärthalvorna som kommer i otakt så det känns som dubbla slag fastän det inte är det. Men skraj hann jag bli. Känner mig inte annorlunda när det händer annat än att det bankar på något förbannat inne i mig. Så det borde inte vara farligt. Har mått helt normalt efter det också så det är inget jag oroar mig för. Senast var jag till läkare när det hade hänt och hon gissade på att hjärtat kommer i otakt.

Nog om hjärt"problem", börjar låta som en pensionärsblogg det här och gammal är jag ändå inte;) Nu sover Theodor, eller somnar. Jag ska se på tv lite, duscha och packa. Sen laga mat och sen far vi norrut. Har ännu inte bestämt mig för om datorn får komma med eller inte, men jag tror faktiskt att den stannar hemma. Men telefonen kommer med, såklart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar