fredag 11 november 2011

1,2,3,4,5...

Theodor vägrar somna. Han hoppade ur den riktiga spjälsängen och tydligen hade en viktig del av sängen lossnat från hans hoppande. Resesängen fick plockar fram ur bilen men han fortsätter att skrika och min huvudvärk växer. Robin tvättar bilen och husets invånare är till butiken. Jag orkar inte med mera skrik nu! Nå, nu ligger han ner i alla fall så kanske, kanske att han somnar. Jag tror att jag har tagit hand om Theodor för länge i ett sträck nu. Kanske skulle behöva en barnfri kväll så småningom. Känner mig mer irriterad på honom än jag brukar och det är inte så roligt. Bara jobbigt. Suck. Mer tålamod, det vill jag ha nu.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig där.. och de e inge roligt alla! men efter en stund med lite egen tid brukar de sväng å så orkar man lika bra igen :)

    SvaraRadera
  2. alls ska de ju förstås stå, int alla..

    SvaraRadera