fredag 28 oktober 2011

Vuxenpoäng?

Eller kanske pensionärspoäng? Fredag kväll kl. 21:00-22:00 har jag spenderat framför Engelska Antikrundan;)
Men ikväll har vi också hunnit veckoslutshandla, varit och hälsat på våra nya "grannar" som bor en km bort (så blir det när man kommer från landet. Alla som bor inom 2 kms radie är grannar;)) och lagar mat. Theodor somnade utan gnäll ikväll också. 5 veckor utan napp nu! Ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt. Halsen är sjuk ännu men annars känner jag mig inte sjuk alls. Förutom att min hunger och magutrymmet inte riktigt är sams så jag känner mig hungrig men kan inte äta. Får halsbränna om jag trycker i mig mera nu. Orkar inte riktigt följa med Idol mera så inget bra kommer på tv ens. Men klockan är över 10 så det är tillåtet för en mamma att gå och lägga sig så småningom;) God natt!

1 kommentar: