måndag 10 oktober 2011

Vilken dag...

Sämsta dagen någonsin. Riktigt på riktigt. Men nu jämnar ungen upp det med att pussas och kramas:p Han har faktiskt varit helt omöjlig på eftermiddagen och det i kombination med geavid mamma är inte helt bra. Men vi överlevde(just och just).
Och för att komma med ännu ett klagomål, jag är så otroligt trött på att inte kunna blogga ordentligt!!! Inom kort ska en ny dator infinna sig så jag slipper detta mobilbloggande. Bloggandet är egentligen min enda hobby och jag har inte ens en dator! Gissa om jag känner mig halv. Men ha tålamod för snart, snart så kommer jag tillbaka med buller och bång;) (Och bilder, riktiga bilder!)
Imorgon far vi till öppet dagis. Ska bli skönt att komma ut! Nu ska jag slappa framför tvn, äta choklad och snart natta Theodor:)

2 kommentarer:

  1. ...och efter 19 år kommer du att minnas att han bara kramades och var så gosig och aldrig trotsade eller var hopplös...man förtränger såna där dagar även om de är tunga när man är mitt i. <3 kram, Mamma-Mommo

    SvaraRadera
  2. Låter som en jobbig dag för dig :/ Inte roligt.
    Hur går det med graviditeten? Mycket tankar och känslor kan jag tro.
    Jag vet hur trött jag var i början av graviditeten. Jag orkade ingenting. Har du varit så där trött, och hur har det i så fall funkat med Theodor? Måste vara väldigt jobbigt vissa dagar?
    Det är inte så himla lång tid kvar tills lilla pyret kommer nu :) Gud vad spännande :)

    Jag vet att barn utvecklas olika och jag har försökt att tänka så. Men nu började läkaren tycka att det var "konstigt" med Melodys vikt. Eftersom vikten brukar öka stadigt när man upptäcker en allergi eller känslighet mot ett födoämne och "tar bort det ur kosten"... Så han verkade väldigt fundersam och visste inte riktigt hur vi skulle gå vidare eller vilken slags läkare han ska skicka oss till... Men jag hoppas innerligt att hon bara är sen av naturen, och att det snart kommer igång. Men vi får väl se...
    Får vänta och se när läkaren hör av sig. Tidigast imorgon och senast på fredag sa han...

    Hur är det med er annars? jobbigt att vara utan dator. Man blir verkligen halv som du säger. Trist att känna så för en maskin *haha* men det är sant!

    Hoppas ni får en bra dag.
    Krama

    SvaraRadera