lördag 22 oktober 2011

Viktkurvan vecka 25 mm.

Som ni ser så pekar den äntligen uppåt igen:)

Förlåt att jag slänger in så många inlägg nu men vet ni vad, Theodor sover och somnade utan gnäll och jag har inget som måste göras så jag har en långträff med min kära dator:)
Jag är lite sugen på lakrits nu och vi kanske skulle behöva en sallad till kvällens skinkpaj så kanske jag cyklar iväg till affären en sväng snart:) Är lite sugen på att bjuda hit någon ikväll men jag vet inte om vi gör det. Robin har en hel del skolarbeten som ska göras och Theodor är lite förkyld ännu nog så det kanske blir en mysig hemmakväll med bara familjen.

Ja, jorden gick inte under igår. Ingen överraskning direkt men bäst så:)

Undrar riktigt hur länge Theodor tänker sova idag. Bra om han sover länge för han har varit otroligt trött och gnällig de senaste kvällarna när han sovit för lite på dagen. Men när han somnat redan 7-8 på kvällen så har han inte vaknat på natten. Tror att hans sovande börjar komma tillbaka i en behaglig rytm nu igen efter 4 veckor utan napp:) Det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar