fredag 7 oktober 2011

Vikten igen


Ursäkta mig. Jag skrev fel. Jag har gått ner 0.6kg sen förra veckan:/ Med andra ord så ligger jag på minus ännu. Och kurvan borde vara ganska pålitlig eftersom jag väger mig varje fredagsmorgon innan frukost och med pyjamas på. Förstår inte varför jag inte går upp i vikt! Mår ju inte illa och äter ordentligt. Och rör inte på mig för mycket. Och jag väger inte direkt för mycket från förr. Hmh. Nå, på måndag har jag nästa rådgivningsbesök så får fundera med barnmorskan då. (Början av viktkurvan är inte lika pålitlig för vågen befann sig på lutande golv ganska många veckor innan jag märkte att det gav lite fel siffror. Så jag vägde kanske lite mera i början än jag trodde)
En sak jag stör mig på är att överallt där det står något om vikten vid graviditet så står det inget om att gå upp för lite. Men det kan ju inte vara speciellt hälsosamt det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar