fredag 14 oktober 2011

Vecka 23+0


Och så stiger jag in i ännu en ny vecka! Vikten har äntligen gått upp men magen är liten. Men jag har accepterat att jag inte får så stor mage. Det är väl ändå säkert skönare med en mindre. Bebisen sparkar för fullt hela tiden. Och jag får i mig ganska mycket mat. Nattsömnen blir störd av en vessapaus men det är inte så farligt.

Idag är det "suit up day" så min man ställer sig till jobbet med kostym. Theodor sov till ca halv 8 idag. 11 timmar sammanlagt. Så han sover 11h + 45min per dygn. Lite lite kanske? Hur mycket sover era barn i den åldern? 3-4 dagar kvar tills datorn kommer!:)

2 kommentarer:

  1. Suit up day var igår! 13.10.2011 :)

    SvaraRadera
  2. Min dotter som är lika gammal sover ungefär lika mycket. Känner flera jämnåriga och det är helt normalt!

    SvaraRadera