onsdag 19 oktober 2011

Trött unge

Theodor protesterade ordentligt när jag la honom i säng men några sekunder efter att jag lämnade rummet blev han tyst och nu sover han:) Hoppas verkligen att han sover åtminstone en timme. Jag väntar på att "Vi får en baby" ska börja.
Det är så otroligt skönt att Theodors sömn så småningom börjar återgå till det normala:) Snart 3 veckor utan napp nu! Får nog ta och slänga bort dem snart:) Just nu samlar de damm på en hylla:p Är supernöjd att vi tog bort nappen! Nu har vi inte nappavvänjningen framör oss mera:) Och bebisen kanske får ha sina nappar i fred:) Men det har ju inte varit helt enkelt med nappavvänjningen. Men som med allt annat så blir det bättre:) En bekant föreslog i helgen att vi ska låta ungen somna med nappen och sen ta bort den men inte en chans att jag ger tillbaka nappen mera nu. Och hans sömn förbättras för varje dag:) Om ca 3 timmar får jag min dator!:D Can't wait! Och jag har gjort en lista med bloggämnen. 30 st. för att vara exakt;) Så jag lovar en klar förbättring här på bloggen sen när min dator kommer hem:) Förstår INTE hur jag överlevt med att bara mobilblogga så här länge för att blogga är verkligen ett stort intresse. Nu börjar programmet just:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar