tisdag 18 oktober 2011

Pojkmage/flickmage


1.bp.blogspot.com/_E7x3LsuwGgY/S2_VvfGKZCI/AAAAAAAAAF8/T1ZfZkXOacc/s320/fram26%2B1.JPG

Bilden är magen idag och länken är magen med Theodor någon vecka längre gången än vad jag är nu. Kunde inte länka från telefonen så ni får klippa och klistra;)
Jag har fått höra att det är en flickmage jag har den här gången. Vet inte hur mycket jag tror på att magformen skulle kunna avslöja könet men vem vet:p Kanske lite bredare nu än med T? Vad tycker ni?:) Har jag en pojk eller flickmage?

För övrigt så har jag börjat äta hur mycket som helst! Gröt, en stor portion makaronilåda och två smörgåsar hittills idag! Gissar att vikten går upp ganska mycket nu mot vad den hittills gjort:p
Theodor sover nu:) Och min dator verkar inte komma idag heller... Nå, kanske imorgon:)

2 kommentarer: