måndag 24 oktober 2011

När kamerabatterien är slut

Så får ni ingen bild. Förstår inte varför de tar slut precis hela tiden?!
Ja, och god morgon;)
Theodor var vaken en stund igår kväll men efter en stund i min famn så lugnade han ner sig och sen somnade han genast jag la honom i sängen.
Här hemma hos oss så har vi alla bebis i magen enligt Theodor;) Men han vet ju vad en bebis är för när han tittar i min gamla gravidbok och ser en bild på en bebis så säger han bebis, likadant med gravidmagar. Han kanske tycker att han själv har en stor mage?:p

Jag sitter som vanligt och bloggar från frukostbordet på samma gång som jag matar Theodor. De pratar om mopo på radio så Theodor hörde det och pekade på sin mopo och började prata om den. Tror nog att han helst skulle skippa gröten och leka med mopon istället.

Theodor sov annars till 9 idag! Han sover 7 minuter längre för varje dag som går:)
Idag far vi antagligen och handla redan före maten för vi har inte så mycket att äta hemma.
Tänk att det är måndag redan! Tycker att veckorna bara flyger förbi nu. Snart är det ju jul:) Och efter jul så är det bara januari kvar och sen får bebisen komma:) Men helst inte den helgen som det är öppet hus vid min gamla skola i början av februari för dit ska jag!

Blev en massa flum nu bara så jag ska avsluta. Hoppas att ni får en bra start på veckan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar