onsdag 19 oktober 2011

Morgonrutin


Robin vaknar och ställer sig i ordning för jobbet (eller skola beroende på vilken dag det är). Theodor vaknar i samma veva och när Robin far så stiger jag upp. Sen kokar jag gröt och en kopp tè åt mig. Så matar jag Theodor och när han är färdig så äter jag min gröt och njuter av en kopp tè(som jag ändå aldrg hinner dricka upp). Där befinner jag mig nu:)
Theodor var vaken inatt igen. Fik ge honom lite mjölk igen. Theodors snuva har återvänt... Hoppas att den inte håller i sig länge för nästa vecka ska vi på förstahjälp kurs till öppet dagis.
Idag ska vi dammsuga och så in till stan och handla lite och hämta hem min dator:)
Jag får nog helt pausa från mina ringar några dagar nu. Ringfingret bara bråkar och sväller upp men det beror nog inte på graviditeten. Huden där är bara irriterad.
Till näst ska jag byta blöja på Theodor och klä på honom och sen får vi se vad vi ställer till med:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar