måndag 31 oktober 2011

Måndag

Sitter vid frukostbordet som vanligt och försöker mata Theodor.

Igår kväll var vi ut och äta med Robins mamma, syster, bror, brors son och brors sambo. Theodor uppförde sig riktigt bra och jag orkade äta allt, vilket aldrig hänt förut! Men när jag steg upp kände jag faktiskt att jag blivit mer framtung än annars och magen var större än vanligt. Mina magmuskler som gett upp med att försöka hålla magen liten?! Den kändes konstigt stor hela kvällen.
Inatt sov Theodor ganska bra, men vi kom hem ganska sent igen så en gång vaknade han på natten. Han sover oroligare om han inte kommer tidigt i säng. Jag vaknade efter några timmars sömn och kallsvettades, hade jätteont i halsen och mådde illa. Men efter en Bafucin så blev halsen bättre och jag hade ingen feber. Ingen aning om vad det var men det gick om efter en stund. Kanske jag åt för mycket igår. Idag mår jag bra hur som helst:) Lite ont i halsen ännu så det kanske jag borde kolla upp. Har haft det så länge nu.

Idag har vi inget inplanerat och det är skönt! Vi har gjort så mycket i helgen, men det har nog varit jätteroligt:) Robin jobbar idag så vi har ännu 6-8 timmar tid kvar att fördriva men det ska nog gå bra:) Vi ska kanske börja med att byta ut pyjamasarna mot något annat:p Men först ska jag äta upp min gröt. Hoppas att ni får en bra start på veckan!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar