torsdag 13 oktober 2011

Hjälp!

Nej jag har inte blivit överfallen.
Men jag får ont i nacken av att BÄRA min handväska. Och vad sjutton ska jag ensam hitta på i ett köpcentrum den här tiden på dygnet? Bloggen to the rescue(?). Borde vara bara en halvtimme kvar tills bussen kommer. Min systers buss, inte min. Jag kör bil ikväll:) Den sista kvarten innan jag for iväg idag (den kvarten då jag skulle äta kvällsmat) spenderade jag på alla fyra i hela lägenheten. Theodor hade hittat mina nycklar och gömt dem. De hittades som tur var, i wcn. Alltså inte i själva vessan utan bredvid där han antagligen bytt ut dem mot en kam. Kan inte hjälpa att jag saknar busungen en aning redan. Men snaaart ska jag hem igen:) Det är kusligt tomt här i köpcentret. Bara konstiga människor över allt, och så jag;) Kanske jag ska sluta terrorisera er med en massa tidsfördrivsbabbel nu. Vet ni, jag ser verkligen verkligen fram emot att få min dator nästa vecka! Känner mig halv utan ordentligt bloggande och skäms lite över alla dåliga mobilinlägg... Men några är ni som troget stannat kvar ändå:) Ha en skön torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar