onsdag 26 oktober 2011

God morgon från frukostbordet

Åter igen än en gång sitter jag vid frukostbordet och bloggar:)

Igår hade vi det riktigt trevligt vid öppet dagis:) Blev lite stressigt med maten men till sist kom vi oss iväg på mamma-barn träff och det var riktigt roligt att träffa alla igen! De har blivit så stora våra barn:) Sen när vi kom hem somnade Theodor och jag och Robin tittade på en film, 8mm, och drack glögg. Men slutet av filmen förblev ett mysterium för Viisi fick något fel och allt började flimra och sen blev det svart. Plötsligt var klockan över 12! Och Theodor vaknade av Robins alarm klockan 7 idag så jag har inte sovit tillräckligt... Men min underbara man kokade gröt åt mig och Theodor i morse så jag fick dra mig lite längre:)

Om lite mer än två timmar får vi besök:) Innan dess ska jag plocka lite här och kanske baka. Får se om jag orkar och hinner.

Theodor dricker ur pipmuggen utan pip. Får se hur det går. snart har vi nog en hel del mjölk på köksmattan misstänker jag för han har inte druckit själv ur en mugg förut:p Men någon gång ska vara den första:)

Nu ska jag äta min gröt och dricka mitt té. Och hör ni, det är redan onsdag! Nästan helg ju;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar