måndag 10 oktober 2011

Giv mig styrka.

Ungen är övertrött. Ungen har varit övertrött i fyra timmar ungefär. Ungen kommer inte att somna före natten och så verkar det förbli permanent. Mina nerver börjar gå på sista versen. Och Robin slutar inte ännu. Sen ska vi veckohandla och jag ber till gudarna att jag inte får förvärkar denna måndag också. Men med den här stressfaktorn ser det inte så bra ut. Borde akta mig för såna här situationer där jag är superduktig och aktiv på förmiddagen. Eftermiddagen brukar bli mer eller mindre helvetisk då. Om han förblir såhär så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men jag hoppas att det blir bättre med tiden. Har bara gått 1,5 vecka utan napp ännu så. Nu har ungen dragit ut en låda och är ledsen över det så jag ska rädda situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar