lördag 29 oktober 2011

Frukostbloggen

Pyjamasnisse #1
Pyjamasnisse #2
Och den tredje, som inte ens äger en pyjamas sover.

Jag vaknade av mig själv halv 8 i morse och var ganska pigg men låg och drog mig tills Theodor vaknade halv 9. Nu har Theodor hunnit få i sig sin gröt och jag jobbar på min.
Det är ganska blåsigt ute idag men jag överväger om vi ska gå ut och gå en liten bit i alla fall. Får se:)
Idag har vi inga stora planer. Pappan i familjen ska vara flytthjälp och eventuellt jag och Theodor också om det finns något för oss att göra. Jag kan ju inte hjälpa till så fruktansvärt mycket eftersom jag måste springa efter Theodor lite hela tiden. Annars hade jag funderat på bygg-mässan men vi far nog inte dit utan Robin så det blir nog inte av. Det lutar väl nog mot en promenad nu, eller snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar