lördag 22 oktober 2011

Feberungen

Sån här paj åt vi ikväll.
Theodor badade sin kissekatt (utan vatten)
Och efter maten märkte jag att Theodor nog var lite varm. tog tempen och jag hade rätt. 39,0 grader under armen. Stackas ungen. Han som "aldrig har feber". Nå, han fick två baby-Panadol för vi har faktiskt inte behövt ge Panadol åt honom sen efter vaccinering förra hösten och gnällde inte alls när jag la honom i sängen. antar att han somnade. Får nog ta tempen på honom när han sover sen innan jag går och lägger mig. Det konstiga är att han inte alls verkat febrig! Han har varit krånglig med maten de senaste dagarna men inget konstigt annars. Vi ska hoppas att det inte är långvarigt. Tur att vi stannade hemma i helgen!

(Och när man riktigt studerar bilderna så ser Theodor inte riktigt pigg ut)

1 kommentar:

  1. Hej det är jag som svarat i din tråd på fl.

    Hoppas den lille mannen snart mår bra igen. Var bara tvungen att titta in ska läsa bröllopskategorin imorgon när jag har bättre tid, vi gifter oss nästa år :-)

    SvaraRadera