torsdag 27 oktober 2011

En regnig höstdag

Jag längtar efter vintern nu. Hatar regnet. Snö skulle vara mycket bättre, då kan man ju vara ute utan att bli genomblöt i alla fall:) Trodde inte att jag skulle säga att jag någonsin längtar efter vintern men nu när det är ovanligt varmt för årstiden och den första snön inte ens nästan har kommit så börjar den här hösten kännas lite trög. Det enda mysiga är levande ljus men de är ännu mysigare på vintern.

Theodor somnade snällt ikväll. Men han har varit lite halvgnällig och olydig. Men snäll blev han när hans farbror kom på snabbvisit och lånade flyttlådor som vi lånat av honom:) Imorgon ska jag städa lägenheten. Åtminstone är planen så nu men får se hur det håller i sig;) Imorgon går jag in i en ny graviditetsvecka också, igen! Börjar ha lite svårt att hålla reda på vilken vecka jag är i nu. Det går så snabbt fram! Snart är jag tvåbarnsmamma!:o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar